DEVGameA Clair-Obscur: Expedition 33 zenei motívumainak és szimbolikájának felfedezése8-bit Music Theory2 napja
DEVGameMiért utáljuk annyira Officer Tenpenny-t a Grand Theft Auto: San Andreas-ban?Tactical Bacon Productions6 napja
DEVGameHogyan formálta a nosztalgia és az online közösségek az életem egy régi MMO-banJuniper Dev13 napja
DEVGameBalett a gépezetben: a Cogwork Dancers harc zenei és mechanikai elemzése a Silkongban8-bit Music Theory13 napja
DEVGameAmerican McGee őszinte vallomása a játékfejlesztés kihívásairól és ellentmondásairólThomas Brush17 napja
DEVGameA Concord videojáték bukása és a multiplayer piac változásaiTactical Bacon Productions19 napja
DEVGameMewgenics: kulisszatitkok Edmund McMillentől és Tyler Glale-től hat év fejlesztés utánThomas Brush20 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés grind nélkül: Edmund McMillen és a modern megközelítésekThomas Brush21 napja
DEVGameJátékfejlesztő újjászületése: modern asztali összeállítás költözés utánbyte of michael21 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés 2026-ban: érdemes még hosszú éveket áldozni egyetlen projektre?Thomas Brush22 napja
DEVGameAz eredeti Resident Evil játék karakterkiegyensúlyozási kihívásai és a későbbi változtatásokTactical Bacon Productions23 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés új trendjei és kihívásai: rövid távú siker vagy művészi kibontakozás?Thomas Brush23 napja
DEVGameSilksong vallási motívumai és apokaliptikus párhuzamai a videojátékok világábanJacob Geller24 napja