A szerző arról beszél, hogy ismét játékfejlesztésbe kezdett, bár eredetileg azt tervezte, hogy visszatér a kizárólagos YouTube-tartalomkészítéshez. Felmerül a kérdés, hogy érdemes-e újabb nagyobb játékprojektre vállalkozni, miután komoly energiákat fektetett előző játékába, a Mind Over Magnetbe.
Szó esik arról, hogyan indította útjára a Word Play nevű játék prototípusát egy zárt, patronálóknak szóló game jam témájára, majd a projekt gyorsan kinőtte magát. Inspirációként más szójátékok és roguelike címek, például a Balatro vagy a Slay the Spire hatottak rá. Fokozatosan egyre összetettebbé tette a rendszert: különféle fejlesztéseket, módosítókat és speciális köröket integrált, hogy a játék folyamatosan izgalmas maradjon.
A fejlesztés közben folyamatosan visszacsatolásokat gyűjtött játékosoktól, rendezvényeken tesztelte a játékot, és meghatározó döntéseket hozott a visszajelzések alapján, például eltávolította a felesleges büntetéseket, és letisztultabb művészi irányba terelte a vizuális stílust. Újabb és újabb ötletekkel bővítette a játékmechanikát, amik közül több a játékosok visszajelzésein alapul.
A fejlesztés menetében felmerül a kérdés, hogyan lehet megtalálni az egyensúlyt a játékfejlesztés és egyéb kreatív tevékenységek, például a YouTube-csatorna menedzselése között. Felveti, hogy mennyire nehéz abbahagyni a játékfejlesztést, ha ismét inspirációt érez – és vajon lehetséges-e végleg megszabadulni ettől a hivatástól. Érdekes dilemma, hogy mennyit érdemes kísérletezni, és mikor éri meg kitartani egy projekt mellett.