A narrátor megosztja első élményeit a Gamescom kiállításon, ahol saját fejlesztésű játékát, a Homegrown-t mutatta be. Az előkészületek és az odautazás során a résztvevők izgatottan, de kissé idegesen vágtak bele az ismeretlenbe, hiszen a kiállítási stand felállítása és a környezet mind újdonságot jelentett számukra.
A megérkezést követően rögtön szembe kellett nézniük technikai és logisztikai kihívásokkal, például a színek beállításával vagy azzal, hogyan mutassák be a játékot hatékonyan. Mindez kezdetben aggodalommal töltötte el a fejlesztőt: a többi kiállító professzionális megjelenése, a váratlan helyzetek és az első, kissé döcögős demózás mind próbára tette az önbizalmukat.
A rendezvény első napjain különleges élményt jelentett a találkozás a közönséggel, más fejlesztőkkel és régi követőkkel, akik személyesen is szerettek volna gratulálni vagy kérdezni. Ez a sok pozitív visszajelzés és a közönség támogatása lendületet adott, bár a folyamatos beszélgetés igénybe vette a csapat energiáit.
Az egyes napok során érdekes új ismeretségek, élmények és problémák is előkerültek: a demózásra alkalmas játékszcénáriók kialakítása, a hangszálak kímélése, a közös munka összehangolása, sőt még egy ajándék is gazdagította a hetet, ami a közösség erejét mutatta. Mindezek közepette a résztvevők folyamatosan keresték a módját, hogyan mutassák be minél jobban a játékot, és miként válaszoljanak a rendezvény által felvetett kérdésekre.
Az esemény végéhez közeledve az elfáradás és a véget érő izgalom vegyes érzésekkel töltötte el a csapatot – mégis örömteli visszanézni arra, mennyi tapasztalatot, inspirációt és pozitív kapcsolatot hozott számukra a Gamescom. Felmerül a kérdés: milyen tanulságokat lehet levonni egy ilyen intenzív élményből, és mik a legértékesebb visszajelzések egy fejlesztő számára?