Elképzelheted, hogy teljesen egyedül készítesz 3D játékot úgy, hogy nem kell hozzá sem különösebb modellezési tudás, sem pedig drága fizetős eszközök. A bemutatott videó ebbe kalauzol el, lépésről lépésre mutatva be, hogyan lehet ingyenes assetek és Google-ről letöltött textúrák felhasználásával igazán látványos és egyedi hangulatot teremteni – akkor is, ha nincs háttérismereted a 3D grafikában.
Megfigyelhetjük, milyen sokat számít egy jó skybox és a tudatos színelmélet, még akkor is, ha az egyes assetek minősége közel sem tökéletes. A bemutató rávilágít arra, miként javíthatunk jelentősen a grafikai összhatáson egyszerű világítás- és ködbeállításokkal, árnyékokkal, valamint kreatív textúra-szerkesztési trükkökkel.
Az elkészítés során központi téma a hangulat, amelyet nemcsak a színek, hanem például a narrátor által beépített vonatajelenet és környezeti hangok is támogatnak. A videó külön kitér arra is, hogy a zenei és hangeffektusok minősége mennyit tehet hozzá egy játék élményéhez, akár kis költségvetésből, speciálisan indie fejlesztők számára készült bundle-ök segítségével.
Többször felmerül a kérdés: hogyan lehet a meglévő, vegyes minőségű elemekből mégis egy egységes, hiteles világot teremteni? Emellett a néző betekintést kap abba is, hogy a rendezői látásmód mennyire fontos lehet egy kis létszámú vagy egyszemélyes fejlesztői csapat számára.









