Milyen titokzatos helyek és elrejtett tartalmak találhatók a World of Warcraft eredeti, ‘vanilla’ verziójában? A videó bevezet minket a játékvilág határain túlra, ahol régen elfelejtett vagy soha nem használt területek, NPC-k, titkos szobák és fejlesztői ‘easter egg-ek’ rejtőznek.
Megismerjük például a legendás GM-szigetet, amely ugyan a játéktérkép része, de normál játékosként elérhetetlen volt. Az előadó végigjárja a sziget apró részleteit, bemutatva annak furcsa világát és funkcióit. Ebbe beletartozik egy, a fejlesztők által rejtett, furcsán megvilágított terem, amelyet gyakran börtönként emlegettek a közösségben.
Feltárulnak más, le nem zárt vagy csak félig elkészült területek is, például Hyjal vagy Gilneas, melyeket az eredeti tervek szerint később fejlesztettek volna tovább, de végül elzárva maradtak. Részletesen megvizsgálja a Hyjal-hegy tetején található, szinte sosem látott repülőgépet, valamint a különféle elhagyott épületeket és tereptárgyakat.
Külön blokk foglalkozik a fejlesztők által a világ különböző pontjain elhelyezett titkos objektumokkal, vicces vagy furcsa üzenetekkel, modellekkel és grafikus megoldásokkal. Ezek közül egyesek csak kamera-módosításokkal vagy speciális eszközökkel tárhatók fel.
A videóban vendégként szót kap egy WoW-explorációval foglalkozó YouTuber is, aki további kulisszatitkokba avat be: hogyan alkották meg a fejlesztők a díszletek különös ‘másolópéldányait’, vagy milyen rejtett részletek találhatók a játékelemekben.
Téma a játék grafikai motorjának működése, illetve az, hogy az elzárt pályarészek hogyan lettek modellezve vagy utólag lezárva – néhol még fejlesztői útmutatások is olvashatók, vagy ‘help’ feliratok tűnnek fel, amit eredetileg csak a fejlesztői csapat láthatott volna. Ezek az érdekességek mind hozzájárulnak a World of Warcraft legendájához, és sejtetik, mennyi minden rejtőzik a felszín alatt azok számára, akik bátran átlépik a világ határait.










