Hogyan lehet valaki sikeres indie játékfejlesztő? A videó elsőként azt a tündérmesét mutatja be, amelyben az ember elképzeli, hogy elkészíti a saját játékát, majd egyik pillanatról a másikra jelentős bevételhez jut. Az alkotó személyes tapasztalatai alapján mutatja meg, milyen buktatók, tévhitek és félreértések övezik ezt az utat, különös tekintettel arra a tévhitre, hogy sokan hiszik: kizárólag teljesen új, forradalmi játékkoncepcióval lehet kitűnni.
Ezzel szemben számos példán keresztül rávilágít arra, hogy a legsikeresebb indie címek közül sok nem volt igazán forradalmi; gyakran ismerős játékmechanikákat és témákat ötvöztek, csupán jó minőségben és hitelesen. Elmeséli saját fejlesztési folyamatait, kudarcait és elakadásait is, amelyeket az „egyediség hajszolása” okozott, és bemutatja, hogyan formálódtak játéktervei az idők során.
Felmerül a kérdés: valóban az abszolút újdonság teremti meg a sikert, vagy inkább a gondos kivitelezés, a műfaj szeretete és a saját képességek kiaknázása a kulcs? A megosztott tapasztalatok arra inspirálnak, hogy a fejlesztők fókuszáljanak arra, amiben igazán jók, és keressék meg azt a területet, amelyet szenvedéllyel tudnak művelni. Milyen hatással vannak ezek a döntések a közönség visszajelzéseire, a kritikai fogadtatásra és az elérhető eredményekre? Az alkotó azt is bemutatja, milyen lépések vezethetnek ahhoz, hogy egy projekt ne váljon kezelhetetlen kompromisszumok sorozatává.
Végül fontos kérdésként merül fel: mitől lesz egy indie játék elég jó ahhoz, hogy kitűnjön a tömegből? A videó a tapasztalatszerzés, az önismeret és az őszinte visszacsatolás fontosságára hívja fel a figyelmet, miközben azt is tárgyalja, miként járulhatnak hozzá ezek az elemek a valós piaci sikerhez.