Edmund McMillen és Tyler Glale hatéves fejlesztési folyamatukat mutatják be, amelynek eredménye a Mewgenics című játék. A beszélgetések során szóba kerül, hogyan ötvözik a régi Flash technológiát egy egyedi motorral, miközben kreatív kihívásokkal néznek szembe, például hogyan generálnak izometrikus 3D-s teret 2D-s animációkból.
Érdekes részletek derülnek ki arról, hogyan szervezik meg a macskák animációját és hangját. A fejlesztők bemutatják, hogy a macskák hangjaihoz barátokat és családtagokat is bevonnak, valamint hogy a játékban szereplő dalokat hogyan szinkronizálják MIDI fájlokkal, hogy a karakterek „énekelhessenek”.
A zenei világot a Ridiculon csapat szolgáltatja, akik a The Binding of Isaac és The End is Nigh játékok zenéjét is írták, ezzel egyedi, 50-es éveket idéző hangulatot adva a játéknak. A fejlesztők megvitatják, hogyan hat a kívülről szokatlan, mégis kifejező stílus a játék atmoszférájára és a közösségre.
A videó során gyakorlati tanácsokat kapnak azok is, akik maguk szeretnének indie játékfejlesztők lenni: mit jelent a siker, hogyan érdemes kísérletezni és létrehozni saját projekteket, illetve milyen eszközöket és stratégiákat lehet alkalmazni, hogy a játékuk eljusson a nagyközönséghez.








