Az alkotó végigvezeti a nézőt azon az izgalmas kísérleten, amely során kizárólag mesterséges intelligencia (AI) eszközökkel készít el egy teljesen működő videojátékot. Az AI segítségével hozza létre a modelleket, környezetet, hangokat, animációkat és még a játék logikáját is.
Felmerülnek kérdések az AI lehetőségeiről és korlátairól: vajon mennyire képesek ezek az eszközök kreatív alkotói folyamatokat kiváltani vagy kiegészíteni? Mely területeken tesz csodákat az AI, és hol válik egyelőre nehézkessé a használata?
Az elkészített játék egy top-down bullet hell stílusú shooter, amelyben egy kedves pókszerű robotot irányítunk egy sötét, cyberpunk gyárban. Újabb és újabb AI eszközök kerülnek bevetésre a tervezés és fejlesztés során: 3D modellező, animációs és logikai segédletek, valamint hang- és zenegeneráló algoritmusok is szerephez jutnak.
Megtudhatjuk, milyen élményt nyújt, amikor egy fejlesztő saját szakértelmét szándékosan háttérbe szorítja, hogy teljes mértékben az AI-okra bízza a feladatokat. Szóba kerül az is, hogy az alkotói szabadság mennyiben marad meg ilyen folyamat mellett, és miként lehet integrálni az AI-t úgy, hogy az a kreativitást támogassa, ne helyettesítse.
A videó felvezeti továbbá, hogy az AI-vezérelt jövő milyen kérdéseket vet fel a játékiparban – például: vajon képesek lesznek-e ezek a rendszerek önállóan teljes logikákat generálni és fejlesztői felügyelet nélkül kész terméket létrehozni?