A bámulatos ötletesség és újítás jellemzi az Echoes of Wisdom Zelda játékot, amelyben a főhős, Zelda hercegnő képes bármilyen tárgy vagy élőlény másolatát elmenteni, majd szükség szerint előhívni. A játékos így változatos módokon oldhat meg logikai feladványokat vagy hívhat hadba lényeket maga mellé.
Azonban a kezelőfelület dizájn súlyos gondokat okoz: az idő előrehaladtával a játékban összegyűjtött objektumok egyre hosszabb, nehezen átlátható sorba rendeződnek, és a megfelelő „echo” kiválasztása rendkívül időigényes, frusztráló élménnyé válik. Bár van lehetőség szűrésre és néhány rendezési szempont használatára, ezek csak részben segítenek.
Sokan panaszkodtak már a felhasználói élmény miatt — a videókészítő ezért elhatározta, hogy Unity-ben újratervezi és teszteli a menüt, feltárva, milyen alternatívákkal lehetne gyorsabbá és áttekinthetőbbé tenni a rendszert. Felmerültek olyan ötletek, mint a horizontálisan-vertikálisan kombinált sávok, rácsnézetek kategóriákkal és lapokkal, vagy akár a kedvencek gyűrűmenüje.
A fejlesztés során inspirációt merít például a PlayStation 3 cross media bar felületéből, a Minecraft rendezési megoldásaiból, vagy az Animal Crossing és a Super Mario Maker 2 radikálisabb UI ötleteiből. Felvetődik, hogy a menü nem pusztán funkcionális eszköz, hanem akár kreativitásra is ösztönözheti a játékost – ezzel kapcsolatban izgalmas kérdések merülnek fel a dizájn-filozófia kapcsán.