Ebben a videóban két népszerű játékmotor, a Unity és az Unreal összehasonlítása kerül középpontba, különösen 3D-s játékok és FPS-ek fejlesztése szempontjából. Az egyik interjúalany egy virális sikerű taktikai lövöldözős játék, a Ready or Not készítője, míg a másik a Twisted Tower nevű játék fejlesztője, aki Unityvel dolgozik, és komoly nehézségekről számol be.
A beszélgetésben olyan kérdések is felmerülnek, mint a játékmotorok optimalizációja, árképzésük, vagy éppen a fejlesztői közösség támogatása és a tanulási görbe nehézségei. Kitérnek arra, milyen technikai akadályokat jelent a fények és árnyékok kezelése a különböző motorokban, valamint hogy mennyire kell kompromisszumokat kötni a vizuális minőség érdekében.
Felmerül, hogy melyik motor milyen típusú játékokhoz lehet ideálisabb, mennyire bonyolult a világítás kezelése, vagy éppen milyen alternatívák léteznek a nagyobb motorokon túl. Szóba kerülnek egyéb játékmotorok is (Snowdrop, Decima stb.), illetve az is, hogy a játékfejlesztés mennyire függhet a csapat szakértelmétől vagy a kezdeti anyagi lehetőségektől.
A témák között szerepel az indie fejlesztés jövője, a piacra jutás nehézségei, valamint egy játékkészítő-képzés lehetősége is, amely gyakorlati tapasztalatokkal és esettanulmányokkal segíti az álmodozó fejlesztőket.