A videó betekintést nyújt egy egymillió dolláros indie játék, a Thronefall fejlesztésének kulisszái mögé. A beszélgetés középpontjában azok a vizuális és technikai trükkök állnak, amelyeknek köszönhetően az egyszerű, olcsó assetek professzionális és egységes látványt kapnak.
Kitérnek a világítás fontosságára, a low poly mesh-ek használatára, valamint a különféle „csalásokra”, például az egyszerű gradient sprite-ok alkalmazására a térkép határainak érzékeltetésére. Felmerül a kérdés, hogy mennyit számít a gyors iteráció vagy az optimalizált megoldás, főleg, ha a pályák formája gyakran változik.
A fejlesztés során használt egyedi eszközök is terítékre kerülnek – például a custom geometria script és a színmenedzser –, amelyek lehetővé teszik a vizuális elemek gyors átalakítását vagy egy pálya hangulatának teljesen új színvilágát. A beszélgetés során gyakorlati példákon keresztül vizsgálják a játékarchitektúra felépítését, a prefabok és scriptable objectek hasznosságát, illetve a kód tisztaságának és újrahasználhatóságának kérdéseit is.
Mindezek mellett szó esik a csapatdinamikáról, a név- és változókezelési szokásokról, és arról, hogy egy kis csapatnál milyen kompromisszumokat kötnek a fejlesztők kódminőség, optimalizálás vagy egységesítés terén. Végül inspirációt is kínálnak a nézőknek az indie karrier pénzügyi aspektusaival kapcsolatban.