A Superliminal játék világa sokak számára rejtélyes marad, különösen az objektumok méretezésével kapcsolatban, amely elsőre logikátlannak tűnhet. Az alkotók elmagyarázzák, hogy a játék folyamatosan méri az objektum és a háttér közötti távolságot, így hozva létre az optikai csalást, amikor tárgyakat mozgatunk.
A videó során a kamera szabad irányításával a készítők betekintést adnak olyan területekbe is, amelyek a játékosok számára elérhetetlenek. Ezek között megtalálhatók elrejtett szobák, titkos kulcsok, vagy éppen fel nem használt tartalmak, amelyek a fejlesztés során maradtak a játékban.
Felmerül a kérdés, vajon mennyi minden rejtőzhet egy-egy pálya hátterében, vagy milyen fejlesztői trükkökkel teremtik meg az optikai illúziókat. A készítők külön kiemelik, hogyan működnek az átjárók, kapuk és portál technikák, amelyek egyszerre keltenek valós és valótlan tereket.
A néző betekintést nyerhet abba is, hogyan tűnnek fel vagy tűnnek el tárgyak, és miként alakítják a fejlesztők a játékos élményt színfalak mögötti megoldásokkal. Megjelennek kérdések az elválasztott terek, a vissza nem térő helyszínek és a fejlesztői előkészületek rejtelmeiről is.