DEVGameAmerican McGee őszinte vallomása a játékfejlesztés kihívásairól és ellentmondásairólThomas Brush19 napja
DEVGameMewgenics: kulisszatitkok Edmund McMillentől és Tyler Glale-től hat év fejlesztés utánThomas Brush22 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés grind nélkül: Edmund McMillen és a modern megközelítésekThomas Brush23 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés 2026-ban: érdemes még hosszú éveket áldozni egyetlen projektre?Thomas Brush24 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés új trendjei és kihívásai: rövid távú siker vagy művészi kibontakozás?Thomas Brush25 napja
DEVGameKeresztényként horrorjátékokat fejleszteni: dilemmák és lehetőségek a hit és a műfaj közöttThomas Brush63 napja
DEVGameMiért sikerülhet az egyik játék, és bukhat meg a másik? Egy fejlesztő tanulságai a Spiritfarer és a Sundered kapcsán.Thomas Brush87 napja
DEVGameIndie játékfejlesztés belső titkai Will Dubéval, a Thunder Lotus alapítójávalThomas Brush87 napja