DEVGameHogyan működik a rombolás a videojátékokban: a fejlesztők titkai és kihívásaiGame Makers Toolkit29 napja
DEVGameMiért vonzanak minket a nehéz játékok és a Hollow Knight: Silksong kihívásai?Game Makers Toolkit45 napja
DEVGameGame Boytól a Nintendo konzolos debütálásig: egy fejlesztő nosztalgikus visszatéréseGame Makers Toolkit77 napja
DEVGameHogyan hozhatod ki a legtöbbet a Steam Next Festből: játékdemó készítési tippek és trükkökGame Makers Toolkit144 napja
DEVGameMark Brown bemutatja: a WordPlay szójáték kulisszatitkai és stratégiáiGame Makers Toolkit161 napja
DEVGameHogyan lett egy spontán ötletből új játékprojekt: a Word Play születése és fejlődéseGame Makers Toolkit161 napja
DEVGameZelda: Echoes of Wisdom – Menürendszer újratervezése a Unity-ben a jobb felhasználói élményértGame Makers Toolkit266 napja
DEVGameDetektív kaland egy ismeretlen bolygón: A Locator új kihívásokat hozGame Makers Toolkit275 napja
DEVGameIndie játék fejlesztési kalandok: a Mind Over Magnet útja a SteamreGame Makers Toolkit329 napja
DEVGameHogyan született meg a Mind Over Magnet: egy független fejlesztő kalandjaiGame Makers Toolkit352 napja
DEVGameTíz év tanulságai a játéktervezés világából: a Game Maker’s Toolkit összegzéseGame Makers Toolkit359 napja
DEVGameRejtélyek és titkok a játékok világában: hogyan tartanak izgalomban?Game Makers Toolkit399 napja
DEVGameA legkreatívabb játékok a GMTK Game Jam 2024-en: a méret és arány újragondolvaGame Makers Toolkit422 napja