A videó azt vizsgálja, hogy a letölthető tartalmak (DLC-k) milyen szerepet töltenek be a modern videojáték-iparban, és felveti azt a kérdést, hogy miért van az, hogy néha egy-egy kiegészítő magasabb minőséget képvisel, mint maga az alapjáték. Példaként említi a Witcher 3 ikonikus kiegészítőit, amelyek meghaladják a főjáték egyes aspektusait, miközben új, összetett karaktereket, kiemelkedő történeti fordulatokat és ötletes játékmenetet mutatnak be.
A szerző több fejlesztővel is beszélget, hogy kiderítse, milyen tapasztalatokat szereztek a DLC-fejlesztés során, és hogyan befolyásolja a már meglévő játékmechanikák ismerete az új tartalmak minőségét. Szóba kerül, hogy a DLC-k célzottan az adott közönségre szabhatók, és nem szükséges újra bemutatni az alapvető mechanizmusokat, így a készítők kreatívabban közelíthetik meg a kiegészítők fejlesztését.
Kitér a videó arra is, milyen üzleti és fejlesztési kihívásokkal néznek szembe a stúdiók, például a fejlesztési idő és a relevancia ablak rövidsége, valamint arra, hogy a DLC-k eladása általában szűkebb közönséghez jut el. A tartalom emellett bemutatja, hogyan befolyásolja a DLC a stúdiók hosszabb távú terveit vagy akár túlélését is.
Felvetődik a kérdés, hogy miért nem különálló játékokként jelennek meg ezek a nagyobb szabású kiegészítők, illetve hogy mennyire igazságos a folyamatos vitaforrásként szolgáló „DLC-ből lett folytatás” elnevezés. Végül a videó arra ösztönzi a nézőket, hogy gondolkodjanak el a fejlesztési folyamat bonyolultságán, illetve azon, hogy a DLC-s fejlesztés sok kreatív energiát szabadíthat fel, miközben komoly döntéseket is kíván.