Mi teszi az egyik játékot kiugróan sikeressé, miközben egy másik hasonló projekt inkább csendben eltűnik? Egy fejlesztő tapasztalatait hallhatjuk, aki a Spiritfarer és a Sundered fogadtatását hasonlítja össze. Kiemelkedő kérdéseket vet fel arról, hogyan ismerhetjük fel, mikor érdemes időt és pénzt fektetni egy ötletbe, valamint hogyan becsülhető meg egy termék várható sikere.
Az egyik hangsúlyos téma a vállalkozóknak és kreatív szakembereknek szóló tanulságok bemutatása: mi lehet a különbség két projekt között, ami az egyikük vírusszerű terjedését, míg a másik visszafogottabb eredményét okozza. Szóba kerül, hogy mely eszközök segíthetnek ebben a felismerésben, és milyen stratégiákkal lehet a kockázatot csökkenteni.
Emellett felmerül a tudatos fejlesztési folyamat kérdése is: hogyan lehet a tudományos módszertant a játékkészítésbe átültetni, és milyen szerepet kaphat mindebben egy startup-klasszikus könyv, a The Lean Startup. A beszélgetés érdekes példákat és gyakorlati útmutatásokat említ, amelyeket bármely kreatív, játékfejlesztő vagy vállalkozó hasznosíthat.