Az interjú egy elgondolkodtató kérdést vet fel: vajon ma könnyebb vagy nehezebb a marketing, mint 2003-ban volt? A beszélgetés résztvevői visszatekintenek azokra az időkre, amikor a digitális marketing területe még kevéssé volt feltérképezve, és sokszor kevés információ állt rendelkezésre a működési folyamatokról és a lehetséges stratégiákról.
Felmerül az is, hogy bár napjainkban sokkal több csatorna és hírcsatorna érhető el, a piac zsúfoltabbá vált, a kiemelkedés nehezebb, azonban az elérhető közönség is jóval szélesebb. Gondolatébreztő kérdésként jelenik meg, hogy ugyanazokkal a módszerekkel ma már mennyire válhatna sikeressé egy új marketingvállalkozás, illetve milyen új stratégiákra lenne szükség a kiélezett versenyben.
A beszélgetésben szó esik arról, mennyit változott az internet elterjedtsége, és milyen lehetőségekhez juthat hozzá egy szakember, ha ma kezdené el a pályáját. Az is központi téma, hogy a tudásanyag és a tapasztalatok dokumentáltsága, valamint a mérhető adatok szerepe mennyire nagyságrendekkel bővült az elmúlt években.