A videó betekintést nyújt egy évtizedes tapasztalattal rendelkező független játékfejlesztő, William Debet pályafutásába, és azt boncolgatja, milyen kihívásokkal és kudarcokkal néz szembe egy indie fejlesztő a karrierje során.
Részletesen szó esik azokról a nehézségekről, amelyek egy-egy játék, például a Sundered fejlesztése és megjelenése során felmerülnek—ilyen volt például a túlzott nehézség és a hosszú töltési idők, amelyek negatív fogadtatást eredményeztek a Steamen. Szóba kerül, hogyan próbálták menteni a helyzetet frissítésekkel és a későbbi konzolos kiadásokkal.
Érdekességként a beszélgetés kitér arra, mennyire fontos a kritikai és közönségvisszajelzések időbeli alakulása, sőt, példaként hozzák a Home Alone és a Great Gatsby fogadtatásának történetét is. Emellett felmerül a játékfejlesztési stratégia kérdése: jobb gyorsan, kisebb projekteket piacra dobni, vagy éveket rászánni egy tökéletesebb alkotásra?
Az iparági trendek és a piac változó követelményei is nagy hangsúlyt kapnak, különösen azzal kapcsolatban, hogyan változott a gamer közönség demográfiája, valamint a platformok és üzleti modellek jelentősége. Felvetődik a kérdés, milyen stratégiákkal tudnak ma érvényesülni az indie stúdiók egyre telítettebb piacon.