Ez a videó betekintést nyújt az indie videojáték, a Mind Over Magnet fejlesztésébe és megjelenésébe a Steam platformon. A készítő végigkalauzol a játék útján az első ötlettől a megvalósításig, érintve olyan érdekes témákat, mint az inspirációk, a játékmechanikák kidolgozása, a visszajelzések kezelése és a fejlesztés közbeni kihívások.
Feltárulnak a kulisszatitkok: mennyi előnyt jelentett a készítő ismertsége, hogyan befolyásolta ez az eladásokat, és milyen speciális közösségi támogatásban részesült. Szóba kerül, mennyire más élmény ez egy átlagos fejlesztőhöz képest, aki nem rendelkezik ekkora rajongótáborral vagy Discord szerverrel.
A néző képet kap a Steamre való felkerülés procedúrájáról, a játék indításának izgalmairól, a statisztikák követéséről, illetve a pénzügyi vonzatokról: közvetlenül láthatóvá válik, hova folyik el a bevétel, milyen költségtételekkel kell számolni, és mennyi marad végül a fejlesztőnél.
A fejlesztés utáni élet sem mentes problémáktól: megjelennek a hibák, bugok, amelyek közül melyeket érdemes kijavítani – főleg, ha a speedrunner közösség számára izgalmat jelentenek –, és melyek azok, amiket inkább megtartanak. Részletgazdag bemutatást láthatunk arról, hogyan kezel egy indie fejlesztő egy-egy nagyobb visszajelzési hullámot vagy technikai problémát közvetlenül a játék megjelenése után.
Felmerül a kritikák szerepe, legyen szó pozitív vagy negatív meglátásokról, a játék hosszáról, nehézségéről vagy épp az árképzésről. A készítő szembenéz ezekkel, és őszintén beszél az ezzel kapcsolatos érzéseiről, mennyire volt nehéz átadni a teljes kreatív kontrollt, illetve hogyan érezte magát végig ebben a kihívásokkal teli folyamatban.