A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 16 perc

Homegrown városépítés: új funkciók és izgalmas tervek a játékban

A Homegrown játék fejlesztője bemutatja, hogyan születik meg egy teljesen új városi terület: dizájnötletek, technikai kihívások és a játékélményt befolyásoló döntések vezetik végig a nézőt a folyamaton.

Ebben a fejlesztői naplóban a Homegrown nevű farming játék új városi területének tervezésébe és megvalósításába pillanthatunk be. A fejlesztő bemutatja, hogyan dolgozott az összetett felhasználói felület átalakításán, és hogyan tér vissza most a játékmenet-fejlesztéshez.

A városi rész teljesen új elrendezést kap, ahol az eddigi szabad kameramozgás helyett oldalirányú görgetéssel navigálhatunk az üzletek és szolgáltatások között. Érdekes kérdés, hogyan érdemes megtervezni a játék menürendszerével egyenértékű várostérképet úgy, hogy az élvezetes és átlátható legyen a játékos számára.

A felmerülő kihívások között szerepel a vizuális elemek igazítása az új kameranézethez, például a különféle árnyékok és az égbolt megjelenése, valamint hanghatások és új UI-ötletek bevezetése. A játékosok véleményét is kéri a shop felület új megjelenéséről, ezzel interaktívvá téve a fejlesztési folyamatot.

A város központjában több különféle bolt, étterem és a heti piac helyszíne is helyet kap. A fejlesztő elhint néhány jövőbeli tervet, például hogy falusiakat is szeretne hozzáadni, és további funkciók várhatók a városban – ezek mind fontos kérdéseket vetnek fel a további bővítési irányokkal kapcsolatban.