Egy független fejlesztő bemutatja, hogyan született meg saját videojátéka, a Mind Over Magnet, amely már elérhető PC-n és Mac-en is. A készítés során nem csupán programozási és grafikai kihívásokkal kellett szembenéznie, de végigkísérjük azt is, hogyan húzott határt az új ötletek és a végső simítások között, különös tekintettel az utolsó pillanatban bekerült fejlesztői kommentár funkcióra.
Különösen inspiráló, hogy a Valve videojátékok kommentárrendszere hogyan alakította ki a fejlesztő szemléletét, játéktervezési elveit, és indította el pályáján. Felmerül, hogy mennyi időt és energiát emészt fel a tesztelés, milyen aprólékosságot igényel a hibák felkutatása, priorizálása és javítása, valamint mennyi emberi segítség szükséges a végső termék tökéletesítéséhez.
A közösség, a barátok és szakmai partnerek támogatása kiemelkedő szerepet játszik a háttérben. A nézők betekintést nyerhetnek abba is, milyen döntéseket kell meghoznia egy fejlesztőnek egy játék végső kiadása előtt, hogyan történik a kiadás a Steam platformon, és milyen várakozásokkal tekint a premier elé.