A Steam Next Fest olyan esemény, ahol feltörekvő játékfejlesztők lehetőséget kapnak, hogy kipróbálható demókkal bemutassák legújabb projektjeiket. Mark tapasztalatait osztja meg a Word Play nevű szókirakós, roguelike játék demójának előkészítéséről és bemutatásáról.
A nézők betekintést kapnak abba, hogyan tud egy fejlesztő a lehető legtöbbet kihozni a Steam Next Festből. Felmerülnek olyan izgalmas kérdések, mint például: mikor a legjobb a demót elérhetővé tenni? Hogyan hat a visszajelzés a demó fejlesztésére? Egyensúlyba hozható-e a bemutatott tartalom mennyisége úgy, hogy izgalmat okozzon, de ne áruljon el mindent?
További érdekesség a visszajelzések kezeléséről és a demó tapasztalatainak marketing szerepéről is szó esik. Arra is kitér, hogyan érdemes prezentálni a játék által kínált lehetőségeket, és milyen technikai buktatók merülhetnek fel a demóépítés során. Vajon hogyan lehet úgy felépíteni egy demót, hogy ösztönözze a teljes játék iránti kíváncsiságot, de közben védje is a későbbi tartalmakat?