Egy indie fejlesztő mesél a saját játékának, a Castlemancernek a fejlesztési folyamatairól, és arról, hogyan befolyásolta a közösségi visszajelzés a játék alakulását. Részletesen bemutatja, hogy miként gyűjtötte össze és rendszerezte a kommentekben és javaslatokban érkezett ötleteket, valamint hogyan valósított meg többet közülük, például a csapdakártyák működésével vagy az animációkkal kapcsolatban felmerült változtatásokat.
Szó esik a játékmenettel és dizájnnal kapcsolatos konkrét problémákról, valamint ezek játékbeli megoldási lehetőségeiről. Ezen kívül külön figyelmet fordít a játék egyedi mechanikáira, valamint néhány rajongói kedvenc ötlet bekerülésére, például az új egységek megjelenésére vagy a funkciók finomhangolására.
A fejlesztő kitér a játékot övező közösségi interakciókra is, és felveti, miben különbözik a Castlemancer más ismert kártyajátékoktól, például a Slay the Spire vagy a Hearthstone világától. Felmerülnek olyan izgalmas témák is, mint a jövőbeli tervek, az ellenségek mesterséges intelligenciája vagy a loot animációjának finomítása — mindez azt sugallja, mennyi lehetőség és további kérdés rejlik az indie játékfejlesztés útján.
Emellett szóba kerül egy, a játékipart érintő fontos jogi döntés az Egyesült Államokban, amely új lehetőségeket teremt a független fejlesztők számára. Végül a fejlesztő egy saját projekthez kapcsolódó platformot is bemutat, amely az alkalmazáson belüli fizetéseket teszi egyszerűbbé iOS-en.