Két független játékfejlesztő vitatkozik arról, hogy melyik motor a legjobb választás indie játékprojektekhez: Godot, Unity vagy Unreal. Érdekes példák és személyes tapasztalatok révén mélyednek el a különböző eszközök előnyeiben és hátrányaiban.
A beszélgetés során kiderül, hogy az egyes motorrendszerekkel kapcsolatban milyen frusztrációkat és örömöket élnek át a felhasználók. Megvitatják, hogyan befolyásolja a választást, hogy valaki szeretne-e pénzt költeni, vagy inkább ingyenes, nyílt forráskódú alternatívát keres.
Felmerül az is, mennyire nehéz a különböző motorokkal különféle platformokra – például konzolokra – játékokat portolni. Szó esik arról, hogy a fejlesztői közösségek időnként vallásos hevülettel támogatják saját platformjukat, és hogy ez mennyire befolyásolja az újak szemléletét.
A résztvevők őszintén beszélnek arról, kinek ajánlanák a Godot-t, kinél tartják jobb döntésnek a Unity-t vagy az Unreal-t, és milyen tényezőket – például pénzügyi befektetők, fejlesztési célok vagy eszköztámogatás – érdemes mérlegelnie annak, aki játékfejlesztésre adja a fejét.