Az epizód betekintést nyújt a Fortnite menürendszerének és pályáinak rejtett kulisszái mögé, rávilágítva arra, hogy a lobby és más menük valójában 3D terekben kaptak helyet, amelyeket különböző kockákba zártak a fejlesztők. Sőt, fejlesztői üzenetek, speciális textúrák és környezeti részletek is találhatók „a határon túl”.
Külön érdekességeket fed fel a videó több szezon lobby hátteréről, például arról, miként valósulnak meg a jól ismert háttérelemek, hogyan ábrázolják őket különleges textúrákkal vagy alacsony poligonszámmal, és milyen váratlan részleteket, mint például graffiti, tárnak fel a jól ismert helyszíneken, például a soha meg nem magyarázott bunker belső tereiben.
Az epizód feltárja, hogy több ikonikus esemény, mint például a Butterfly vagy a Device event, rejtett pályarészekkel, különleges effektekkel és fejlesztői trükkökkel teszik a világot titokzatossá. Emellett szó esik arról is, hogyan használják a fejlesztők a szokásosnál jóval részletesebb vagy éppen extrém leegyszerűsített modelleket, hogy optimalizálják a játékot.
Felszínre kerülnek olyan részletek is, mint a menürendszerbe ágyazott világok, miniatűr térképek, különleges háttérszövegek, valamint az, hogy a fejlesztők milyen kreatív módokon rejtettek el apró gegeket — például egy „Snake” játékot a fegyver kijelzőjén — és milyen változtatásokon estek át a pályarészek az egyes frissítések során. A videó egy sor kérdést vet fel a pályán kívül található titkos bunkerek, rejtett területek és koncepciók, illetve azok eredeti rendeltetése kapcsán.










