Hogyan tudnak szabadúszó fejlesztők együttműködni egy közös játékon, ha egyáltalán nem kommunikálnak egymással? Ebben a kísérletben hat különböző Fiverr szabadúszót bíznak meg azzal a feladattal, hogy egymás után, teljesen elszigetelten fejlesszék tovább ugyanazt az Unreal Engine 5 alapú játékot.
A projekt célja az is, hogy összehasonlítsák: néhány, korlátozott költségvetéssel rendelkező fejlesztő képes-e rövid idő alatt túlszárnyalni a nagy költségvetésű AAA stúdiók eredményeit. Egyedi koncepcióként egy harmadik nézetű, varázslóharcot bemutató játékmechanika fejlesztésére fókuszálnak.
Az első fejlesztő egy alapvető varázslatrendszert és játéklogikát hoz létre, majd minden további szakember egyre bővülő büdzsével új karaktereket, támadásokat, vizuális effekteket, hangokat és környezeti elemeket ad hozzá a prototípushoz. Eközben kreatívan oldanak meg váratlan problémákat, vagy fejlesztik tovább egymás munkáját.
A résztvevők különféle hátterű, változatos szaktudással rendelkező Fiverr szabadúszók, akik eltérő stílusban és szemléletmóddal közelítik meg ugyanazt a fejlesztési kihívást. Vajon elérhető a nagy játékstúdiók minősége ezzel a módszerrel? Melyik funkciók fejlesztése okoz kihívást, és hogyan hat mindez a játék végső hangulatára, játszhatóságára?










