A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 14 perc

Vendéglői feladatkezelő rendszer fejlesztése a Homegrown farmjátékban

A videóban megtudhatjuk, hogyan épül fel a vendéglői feladatrendszer a Homegrown nevű farmjátékban, és milyen kihívásokat rejt a programozás és a felhasználói felület megvalósítása.

Egy újabb fejlesztői videóban betekintést nyerhetünk egy „Homegrown” nevű, saját motorral készülő, casual farmjáték legfrissebb fejlesztéseibe. Ezúttal a város egyik izgalmas, új funkcióján, a vendéglői feladatkezelő rendszeren dolgozik a fejlesztő, amely hetente új kihívásokat és rendeléseket kínál a játékos számára.

Megtudhatjuk, hogyan történik a rendszer megtervezése és programozása, milyen lépésekre van szükség a kigondolt koncepció megvalósításához, és milyen kihívásokba ütközik a fejlesztő a felhasználói felület (UI) elkészítése során. Felmerülnek kérdések arról is, hogyan lehetne egyszerűbbé és gyorsabbá tenni a vizuális elemek szerkesztését programozói szemszögből.

A videóban kitérnek arra is, hogyan kapcsolódik össze a játékos fejlődése a városi rendszerek bővülésével, milyen módszerekkel skálázódnak a feladatok és jutalmak, és hogyan ösztönözhet nagyobb változatosságot a termények termesztésében ez az új mechanika. Az is felmerül, hogy az étterem vizuálisan is követi-e a fejlesztéseket, és milyen mértékig érdemes törekedni az arculat fejlesztésére.

Ezen kívül érdekességet jelent még a piac rendszere, amely különféle bővítési lehetőségekkel és fejlesztési tárgyakkal támogatja a játékost, illetve az, hogy a fejlesztő valós életbeli kertészkedéséből is ad egy kis ízelítőt. Ezáltal új szempontokat és problémákat ismerhetünk meg a játékfejlesztés területéről, például az automatikus feladatgenerálás, balanszolás és vizuális változtatások kihívásait.