A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 9 perc

Új részletek a Warhammer 40k: Dark Heresy-ről a Gamescomon

Új részletek derültek ki a Warhammer 40k: Dark Heresy című játékból az Owlcat Games Gamescom-bemutatóján; a friss játékmenet, innovatív nyomozási rendszer és kibővített grafikai megoldások kerültek fókuszba.

Az Owlcat Games jelenlétével a Gamescom eseményen új részletek derültek ki a készülő Warhammer 40k: Dark Heresy videojátékról. A fejlesztők friss képeket és információkat osztottak meg, főleg a grafikai fejlesztésekről; jelentős javulást ígérnek a karaktermodellek és a textúrák terén. Külön kiemelik, mennyit fejlesztettek a hajak megjelenítésén és a karakterek részletességén az előző játékukhoz, a Rogue Traderhez képest.

Az ismertetett demó egy vizsgálatsorozat körül forog, amelyet az inkvizíció szolgálatában álló szereplők vezetnek végig a Cintilla bolygón. Ennek során eltűnések ügyében nyomoznak, miközben különböző helyi csoportok bizalmát is el kell nyerniük. Érdekes szempont, hogy a csapattagok nem mind tudnak a főhős valódi céljairól, ami titkokat és feszültségeket vihet a történetbe.

Újdonságként jelenik meg az investigációs mechanika, amely felváltja a korábbi játékok egyes alrendszereit. A játékosoknak különféle bizonyítékokat kell gyűjteniük, majd ezek értelmezése alapján döntéseket hozniuk, amelyek mind befolyásolják a történet alakulását. A játékmenet során többféle lefedettséget biztosító fedezékrendszert és új morálrendszert vezetnek be, amely akár az egész csapat, akár egy-egy karakter viselkedését befolyásolhatja.

A bemutatóból megtudhatjuk, hogy kihívást jelentő helyzetek, például túszdrámák is adódnak, amelyekben különböző képességekkel és válaszokkal formálhatjuk a végkimenetelt. A harcrendszer az előző játékukra épít, de tartalmaz újításokat, mint a páncél tartóssága, kritikus találatok vagy precíziós támadások mechanikája. Ezek mindegyike új taktikai lehetőségeket és döntéseket eredményezhet a játékosok számára.