A MiSTer FPGA új Game Boy Advance magja körül bámulatos közösségi kezdeményezések indultak el: most már nemcsak általános, hanem konkrét játékokra szabott, egyedi határképeket (bordereket) használhatunk, amelyeket többek között olyan alkotók készítettek, mint Anime Taku és Denitro.
A videó külön kiemeli néhány népszerű GBA játék saját, egyedi határképeit, például a Gunstar Superheroes-t, a Pokémon Fire Red-et és Leaf Green-t, vagy a Dragon Ball Z: Advanced Adventure-t. Arról is szó esik, hogy a Castlevania-sorozathoz, a Metroid játékokhoz, illetve klasszikus részekhez, mint a Golden Sun vagy a Super Mario Advance 3, is készültek ilyen tartalmak.
Közben felmerülnek kérdések a játékélményről: vajon mennyire változtatja meg a nosztalgikus élményt egy-egy dizájn? Mennyiben befolyásolja a rajongói alkotások minősége azt, hogy mennyire térünk vissza régi kedvenceinkhez? A közösség szerepe mindehhez szintén hangsúlyt kap: mennyire mozgatja meg a rajongókat egy ilyen újítás, és milyen további lehetőségek nyílhatnak meg előttünk, ha egyre többen kapcsolódnak be a fejlesztésekbe?
Többféle stílus, gyártói és közösségi dizájn is bemutatásra kerül, miközben felvetődik, hogy a személyre szabott játékélmény mennyivel teheti különlegesebbé a GBA-s visszatérést. Az is kiderül, hogy egyes border készítők mennyire gyorsan reagálnak a közösségi igényekre, akár élő live stream pillanatai alatt is.