A videó a Tony Hawk’s Pro Skater 3 és 4 felújítását elemzi, a játékos szemszögéből vizsgálja, hogyan sikerült a klasszikus részeket modern köntösbe önteni. Részletesen bemutatja a Pro Skater 3 remake pozitívumait, például a pályatervezés hű visszaadását, az irányítás pontosságát, valamint a nosztalgikus elemek megtartását.
Jelentős hangsúlyt kapnak a kihagyott tartalmak, amelyek különösen a régi játékosok számára okoznak hiányérzetet. A készítő felveti a kérdést, vajon indokolt vagy éppen elhibázott döntés-e a különböző generációkból származó elemek elhagyása, illetve mi szükséges ahhoz, hogy egy remake igazán teljesnek vagy újítónak érződjön.
A Tony Hawk’s Pro Skater 4 esetében már jóval markánsabb kritikát fogalmaz meg. Az átdolgozás legszembetűnőbb újítása, hogy visszakerül a kétperces időkorlát, ami jelentősen áthangolja az eredeti játékélményt. Kiemeli, hogyan ütközik az időkorlát a modern, nagyobb, komplexebb pályákkal, és milyen problémákat okoz ez a játékmenetben. A tartalomcsonkítás és egyes karakterek, pályák hiánya további kérdéseket vet fel a rajongók és a remake-ek természetéről.
Földobja a témákat, mit is jelent valójában a remake definíciója, hol húzódik a határ a hű adaptáció és a kreatív szabadság, újítás között, valamint vajon meddig szolgálható ki a nosztalgia, és mikor van szükség érdemi továbbgondolásra vagy éppen teljesebb, gazdagabb játékélményre.