A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 28 perc

Superman 64 és a szuperhősök: Miért ennyire rossz a híre?

Néhány barát közösen fedezi fel a hírhedten rossz Superman 64 videojátékot, miközben elmélyülten beszélgetnek szuperhősökről, popkultúráról és játékhibákról.

Az epizódban több fiatal beszélget egymással a Superman 64 című, legendásan rossz videojáték kapcsán. Már az elején felmerülnek a Superman karakterével kapcsolatos ellentmondások, például hogy mennyire sebezhető a kriptonit miatt, vagy hogy szükséges-e egyáltalán több szuperhős a DC univerzumban, ha ilyen erős karakter létezik.

Rövid kitérőt tesznek a szuperhősfilmek világába is, ahol szó esik a DC Super Pets Ligája és más filmek sikeréről, értelmetlen vagy mémes elemeiről, valamint arról, hogy bizonyos filmeket pusztán termékértékesítés céljából készítenek.

Miközben játszanak, számos technikai és tervezési hibát tapasztalnak a játék során: például a gyakran ismétlődő gyűrűkön való átrepülést, a zavaros francia nyelvű menüt, vagy a különféle játékmechanikák nehézkes használatát. Közben felvetik, hogy egyes hibákat akár az ellenség – Lex Luthor – „zseniális” terveként is el lehetne könyvelni a történet keretében.

A beszélgetés során vissza-visszatérnek áthallásos popkulturális utalásokra (például Minecraft, Five Nights at Freddy’s), és szóba kerülnek a játékok, valamint filmek társadalmi vagy dizájn szempontból furcsa aspektusai is. Érdekes kérdések merülnek fel a videojátékok nehézségi szintjeinek nyelvi beállításaival vagy a városok képzeletbeli térképeire vonatkozóan.

Az egész műsor laza, ironikus hangvétellel kezeli a játék nehezen követhető szabályait, a frusztrációkat, és a szuperhős-univerzum logikai bukfenceit, miközben többször kérdésként vetődik fel: mégis hogyan jutott el a Superman 64 ennyire rossz hírnévig, és valóban ez lenne minden idők legrosszabb játéka?