A videojáték-ipar legújabb fordulatait járja körül a tartalom, ahol több nagy cég aktuális lépései és problémái kerülnek terítékre. Szóba kerül a Sony élő szolgáltatásjátékainak nehézsége, különös tekintettel a Marathon és a Fair Games fejlesztési kihívásaira, valamint a körülöttük kialakult negatív előjelekre: a marketing hiánya, kérdőjelek a játékmenet körül, illetve a játékteszteket ért rossz fogadtatás mind aggodalomra adnak okot.
Külön foglalkozik a Nintendo furcsa döntésével is, miszerint a Nintendo Today alkalmazásban megosztott tartalmak rögzítését mesterségesen blokkolja a rendszer. Felvetődnek kérdések arról, miért próbálják korlátozni ezen tartalmak terjedését, és hogy ez milyen hatással lehet a felhasználói élményre vagy a marketingstratégiára.
A videó harmadik fő témája a Steam OS térhódítása kézi konzolokon. Megismerhetjük, miért generál egyre nagyobb érdeklődést a Valve operációs rendszere a Windows alternatívájaként, és hogy milyen következményei lehetnek ennek a folyamatnak a PC-s kézikonzol-piacra és akár a Microsoft saját jövőbeli fejlesztéseire.
Felmerül a kérdés, vajon melyik irányba mozdulnak el ezek a nagyvállalatok a kihívások és sikerek tükrében, illetve milyen hatással lesz mindez a játékos közösségre.