A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Romeo meglepő átalakulása: kreatív káosz és új játékstílusok a Grasshoppernél

A Grasshopper Manufacture új játékában a különböző műfajok, játékelemek és vizuális stílusok soha nem látott kavalkádja egyesül egy szürreális, akciódús történetben.

A Grasshopper Manufacture új játékában, a Romeo is a Dead Man-ben, elképesztő kreatív energiák szabadulnak fel: különféle médiumok – élőszereplős bejátszások, pixel art, 3D animációk és képregényszerű jelenetek – olvadnak össze egy lenyűgöző, eklektikus vizuális világgá.

Ezúttal a stúdió nem csupán a vezető, Suda 51 vízióját követi, hanem a teljes fejlesztőcsapat tehetségét mutatja be. A főhős, Romeo útját követhetjük végig, aki eleinte egyszerű állami rendőr, később FBI-ügynök, sőt időutazó szuperhős lesz, miközben kapcsolatba kerül Juliával – és ezzel párhuzamosan különös, szürreális események eszkalálódnak.

Az ismert ‘hack and slash’ játékmenetet ezúttal számos új lehetőséggel, négyféle egyedi képességgel, különböző közelharci és lőfegyverekkel, valamint új harci mechanikákkal gazdagították. Az ellenfelek között akadnak például öltönyös zombik, míg a sztori során kaotikus boss fightok – például egy mutálódott, fej nélküli női óriás – dobják fel a dinamikát.

A karakterek jelleme is eltér a megszokottól: Romeo kevésbé harsány és önreflektív, sokkal inkább ártatlan, útkereső figura, ami frissebb tónust kölcsönöz a Grasshopper csapat játékaihoz képest. A játék rengeteg műfajt és témát ütköztet, folyamatosan kísérletezve, hogy rávilágítson, mennyire sokszínű tud lenni egy modern videojáték.