A szerző Japánban kalandozik, hogy régóta áhított Nintendo ritkaságokat és más videojátékos kincseket szerezzen be. Az első napi izgalmak után ellátogat Akihabarába, amely a retro játékok vadászatának fellegvára, és elmeséli, hogyan navigál az üzletek és mellékküldetések végtelen hálójában. Külön figyelmet szentel az ott található ritka NTSC és PAL játékoknak, JAMMA arcade boardoknak, valamint a legendás Mega Man X3 példányának döbbenetes árkülönbségeire.
Érdekes részleteket árul el az arcade világ bonyolult rendszeréről: hogyan kell a CPS2 rendszerhez külön A- és B-boardot vásárolni, és milyen nehézségekbe ütközött a megfelelő tartozékok beszerzése során, különös tekintettel a Street Fighter széria játékaira. Emellett elmeséli, milyen örömet jelent számára, amikor sikerül megszereznie egyes keresett cikkeket, például a Street Fighter 02 japán verzióját.
Kiemelten foglalkozik a japán boltok és játéktermek hangulatával, a vásárlás élményével, az egyedi relikviák utáni vadászattal és a helyi különlegességek felfedezésével. Megfigyelései kitérnek a Nintendo, Capcom és Sega márkaboltokra, ahol a szerző összehasonlítja az exkluzív termékeket, a gyűjtői darabokat, valamint beszámol a helyi szokásokról és az üzletek profin szervezett világáról.
A nap fénypontja, amikor sikerül egy valódi Nintendo aranyszobrocskát vásárolnia, amelynek eredetén és történetén is töpreng—vajon exkluzív dolgozói ajándékról van szó, vagy egykor kereskedelmi forgalomban is elérhető volt? Ez a gyűjtői ereklye teszi teljessé a japán utazás egyik legemlékezetesebb napját. A kaland során szó esik a japán geek (otaku) kultúráról, az utcákon fellelhető pop-up boltok kínálatáról, és arról, hogy mennyire különleges élményt nyújtanak a helyi játék- és anime rajongóknak szóló üzletek.










