A videóban rendkívül izgalmas fejlesztői trükköket és rejtett részleteket fedezhetünk fel a Silent Hill F videojátékban. A készítő a szereplők modellen kívüli arcait, nem használt karaktermodelleket, valamint különböző fejlesztői megoldásokat vizsgál, például hogy miként oldják meg az árnyékok és fények ábrázolását vagy hogyan rejtenek el használaton kívüli textúrákat a játék világában.
Részletesen bemutatásra kerül, hogy egyes karakterek maszkja mögött tényleges, de a játék során el nem érhető arcmodellek rejtőznek, illetve az is, hogy a jelenetek között miként használják a kamerát, hogy eltitkolják ezeket a részleteket a játékos elől. Fejlesztési hibák és kreatív trükkök is szóba kerülnek, amelyek a játék atmoszféráját segítik.
Az alkotó betekintést ad abba is, hogyan működnek egyes átvezetők, például hogyan manipulálják a térképet és a modelleket a vágóképeken keresztül, vagy éppen miként helyeznek el rejtett tárgyakat a játéktérben – például a Ramune üvegében valóban modellezve van az üveggolyó, holott az nem látszik a játékmenet során.
Érdekességként számos olyan jelenetet fedezhetünk fel, amelyeket a játékosok normál körülmények között nem látnak, és amelyeken keresztül betekinthetünk a fejlesztői folyamatok kulisszái mögé. A videó sok kérdést vet fel például azzal kapcsolatban, hogy miért használtak egyszerűbb dummy modelleket bizonyos árnyékokhoz, vagy miért maradtak bent különös, végül ki nem használt karakter- és pályaelemek. Ezek az apróságok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a játék világa egyedülállóan titokzatos és részletgazdag maradjon.