A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Qwen3 Coder Flash helyi telepítése és az agentic tool alkalmazása a gyakorlatban

Bemutató arról, hogyan telepíthető a Qwen3 Coder Flash modell helyben, és hogyan használható ki az agentic programozás eszközkezelése különféle példákon keresztül.

Sydney esős reggelén indul a videó, amelyben a szerző megosztja, hogyan lehet a Qwen3 Coder Flash modellt helyileg telepíteni. A bevezetőben szó esik a modell letöltési folyamatáról, a kapcsolódó eszközökről és a telepítéshez szükséges hardveres feltételekről.

Külön hangsúly kerül a VLLM alacsony késleltetésű futtatómotor használatára, illetve az Open Web UI grafikus felület beállítására. Megtudhatjuk, hogy az Nvidia H100 GPU kártyával milyen gyorsan telepíthető és indítható a modell, amely több gigabájt VRAM-ot igényel.

Bemutatásra kerül, hogyan lehet a modellt különböző kódgenerálási és vizuális feladatokra alkalmazni, például egy interaktív neurális hálózat animációjának létrehozására HTML-ben. Ezután megismerjük az úgynevezett ‘agentic coding’ képességeket, amelyek révén a modell képes önállóan eszközöket, függvényeket választani bizonyos feladatok megoldásához.

A funkcióhívások intelligens kiválasztása és az azokkal történő együttműködés során felmerülő hibakezelési lehetőségek is fókuszba kerülnek. További kérdéseket vet fel, hogy milyen guardrail-eket, ellenőrzéseket érdemes a fejlesztőnek beépítenie, és hogyan lehet a modellt összekapcsolni saját API végpontokkal vagy adatbázisokkal. Maga a videó nemcsak technikai lépéseket, hanem megfontolandó szempontokat is bemutat az agent alapú programozás világából.