A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 4 perc

Pokémon Legends: Z-A új harcrendszere és élményei a valós idejű küzdelmek tükrében

Az új Pokémon Legends: Z-A új harcrendszere izgalmas, valós idejű mechanikával lepi meg a játékosokat, akik a sorozat eddigi harci élményeitől eltérő tapasztalatokat szerezhetnek.

Az új Pokémon Legends: Z-A bemutató alkalmával a szerző izgatottan próbálja ki a sorozat legújabb harcrendszerét, amely jelentős változásokat hoz a megszokott, körökre osztott csatákhoz képest. A tempó gyorsabb lett, mivel ezúttal nincs lehetőség hosszasan mérlegelni a lehetőségeket, mert az ellenfél támadásai folyamatosan érkeznek.

A vezérlés újdonsága a lock-on funkció és a gurulás lehetősége, amelyek kiemelt szerepet kapnak az új rendszerben. Kiemelik, hogy az eddigi játékos szokás, miszerint egy-egy erős támadással könnyűszerrel átvészelhettük a harcokat, most háttérbe szorul, mivel folyamatosan variálnunk kell a rendelkezésre álló támadásokat és taktikákat.

Izgalmas kérdéseket vet fel az, hogy mennyire változtatja meg a játékélményt a valós idejű rendszer, és vajon a sorozat többi részében is átveszi-e a helyét. A bemutató során egy kemény boss harc is terítékre kerül, ahol a játékos egy Lucarióval közösen veszi fel a harcot egy Mega Absol ellen, intenzív mozgást és gyors döntéshozatalt igényel a győzelem.

A demó alapján úgy tűnik, közelebb kerülhetünk ahhoz az élményhez, amilyen a Pokémon anime sorozatban való részvétel lehet, ahol a tréner aktívan vesz részt a csatatéren. Felmerül a kérdés, vajon a teljes játék mennyire lesz szabadon bejárható, hiszen most csak egyetlen város, Lumiose City utcáit járhatták be rövid ideig.