Ez az epizód a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered verziójának kulisszái mögé tekint be, a Boundary Break módszerével. A műsorvezető szabadon mozgatja a kamerát a pályán kívüli régiókban, ahol különös részletekre és fejlesztői trükkökre is fény derül.
A karakterkészítő képernyő mögötti furcsaságok mellett felfedezhetők rejtett helyiségek, például egy várakozó NPC-szoba, valamint titkos fejlesztőterek, ahol például a Todd Test térképen maga Todd Howard is megjelenik, szokatlan módon.
A videó rávilágít arra is, hogyan kezelték a fejlesztők a játékban a kereskedők raktárkészletét vagy a pause menü sajátosságait. Érdekességként felmerül, hogy a boltok áruit valójában rejtett ládákban tárolják a pályán kívül, valamint azt is megtudhatjuk, hogy a megállított játék során a karakter másolata elrejtve várakozik a térkép alatt.
Részletesen bemutatásra kerülnek még különleges vizuális megoldások, például alacsony poligonszámú modellek, szokatlan fejlesztői textúrák, illetve az, hogy a játék milyen kompromisszumokat alkalmaz a részletesség és teljesítmény érdekében.
Végül a közösségi aspektusok, a rajongói kérdések és az apró, fejlesztői humor is megjelenik, ami egyedi hangulatot ad az egész felfedezésnek.