Két lelkes játékos, Alex és Felix egy újszerű kísérletbe vágnak bele: a Nintendo Switch új Game Chat szolgáltatását tesztelik. Mindketten megosztják korábbi kétségeiket a beépített beszélgető funkcióval kapcsolatban, de kíváncsian vizsgálják, hogyan teljesít a való életben, akár különböző helyiségekből vagy távolabbról is beszélgetve.
Tapasztalataik során szóba kerül a mikrofon és a kamera minősége, a beszéd távolsága, valamint a kommunikáció egyszerűsége. Olykor vicces helyzetek is adódnak, ahogy egyikük átsétál a lakáson, hogy próbára tegye a mikrofon határait. A lehetőségek között említik a képernyőmegosztást, a kameranézeteket, valamint a játékhang és a beszéd egyensúlyának beállítását.
A Game Chat kényelmi szempontjai, valamint a többféle eszköz és periféria támogatása – például USB-s mikrofon vagy webkamera – is szóba kerülnek. Külön figyelmet kap az élmény, hogy könnyedén lehet beszélgetni játék közben anélkül, hogy komoly technikai tudásra lenne szükség vagy bonyolult beállításokat kellene végrehajtani. Felvetik azt a kérdést is, mennyire lesz ez a megoldás jövőbemutató például a következő Animal Crossing vagy Splatoon játékoknál.
Végezetül közös Mario Kart játék közben tesztelik a rendszer hangszűrését, a beszéd és a játékhang egyidejű hallhatóságát. A beszélgetésből kirajzolódik, milyen szempontok lehetnek fontosabbak, mint például a hangminőség vagy az egyszerűség, ha sok emberrel játszik együtt valaki online.