Az adás azzal indul, hogy a műsorvezetők hétköznapi eseményekről, főként a washingtoni társadalmi helyzetről, a rendőri jelenlétről és a fiatalkorúakra vonatkozó kijárási tilalomról beszélgetnek. Személyes élmények mellett érintik a közbiztonság változásait, majd a témát játékos nosztalgiára és rögtönzött viccelődésre terelik.
Párhuzamosan szó esik arról, hogyan válnak gyerekek internetes és marketinges sztárokká – különösen a „Rizzler” nevű fiatal influenszer példáján keresztül, aki rövid idő alatt Nintendo szponzorációt szerzett, és hírességek is játszanak vele a Mario Kartot. A beszélgetés feszegeti, hogyan alakul egy gyereksztár karrierje, milyen veszélyei lehetnek az online népszerűségnek, és mennyiben különbözik a generációk hozzáállása az efféle gyors hírnévhez.
A hallgatói levelek között szóba kerül a macskás játékok hiánya, az, hogy a videojátékokban miért népszerűbbek a kutyák, mint társak, és milyen játékok segíthetik a gyász feldolgozását. A meghívottak személyes példákon keresztül mesélnek arról, mely játékvilágok nyújtanak vigasztalást nehéz időkben.
Kiemelt téma a hamarosan érkező „My Mario” termékvonal, amely óvodás és kisgyermek közönségnek szánt Mario-márkás játékokat, könyveket, applikációkat és más ajándéktárgyakat kínál. Vizsgálják, hogy a Nintendo hogyan építi be tudatosabban a márkát a családi mindennapokba egészen a legfiatalabb korosztályig, így erősítve a jövőbeni vásárlói bázist.
Ezen kívül szó esik videojátékos relikviákról, konvenciókról, gyűjtőszenvedélyről, illetve a Nintendo piacpolitikájáról – például arról, hogy milyen üzleti szempontok mentén maradnak el egyes franchise-ok (pl. Dragon Age) remaszterei, miközben más szériák új termékvonallal támadnak.
A podkaszt szokás szerint aktuális Nintendo-játékokat, közösségi élményeket, valamint indie játékbemutatókat tárgyal, kitérve társadalmi, nosztalgikus és humoros aspektusokra is. Az adás végén hallgatói kérdések, aktuális videojátékos hírek és színes magánéleti sztorik kapnak helyet. A beszélgetés folyamatosan érinti, hogyan nevelődnek játékos közösségek, hogyan egészítik ki az ikonikus márkák a családi vagy rajongói identitást, és hogyan változik a játékélmény generációról generációra.