Ebben az epizódban a készítő négy különböző játékfejlesztőt bíz meg azzal, hogy ugyanolyan alapötlet alapján készítsenek egy horror-stealth játékot, amelyben a játékos egy séf szerepét ölti magára. A fejlesztők a Fiverr platformról érkeznek, mindegyikük különböző megközelítéssel dolgozik és eltérő játékmotorokat használ.
Az első játékban a séfnek egy sötét házban kell összegyűjteni a hozzávalókat, miközben nyomasztó hanghatások és váratlan ijesztgetések nehezítik a túlélést. Az elrendezés, a játékmenet és a fényforrások használata is komoly szerepet kap, meghatározva a játékos élményét és félelmeit.
A második próbálkozásban a játékos egy kísérteties hotel séfjeként próbál elkerülni vagy szembeszállni különös szereplőkkel, miközben félelmetes titkok és morális dilemmák is előtérbe kerülnek. A helyszínen való lopakodás, a szereplők rutinjainak kiismerése és a játékos döntései is jelentősen formálják a történetet.
A harmadik játékban a keresgélés mellett a játékos figyelme kifejezetten a helyes útvonalak megtalálására és az ellenfelek látóterének elkerülésére irányul. A humoros hangulat és a furcsa részletek enyhítik a horror atmoszférát, de a kihívás megmarad.
Végül, a negyedik fejlesztő alkotása már látványosabb grafikát és összetettebb rendszereket kínál, mint például egy Resident Evil-szerű menedzsmentet. Bár a célok kevésbé egyértelműek, az elhagyatott ház felfedezése során nő a feszültség, a rémisztő jelenetek pedig folyamatosan próbára teszik a játékos bátorságát.
A videó során szó esik a játékmeneti döntések és az érzelmi hatások kapcsolatáról, a kreatív szabadságról, és arról, mennyire változatos alkotások születhetnek ugyanabból az alapötletből.