A videó egy új Nintendo 64 FPGA konzolt mutat be, a ModRetro M64-et, amely a legendás N64 hardver modernizált változataként jelenik meg. Az eszközt már élőben is kipróbálták a Portland Retro Gaming Expo-n, ahol valódi felhasználók tesztelhették a készüléket, és az első képek, valamint videók is napvilágot láttak.
Külön érdekesség, hogy az M64 fejlesztésében Robert Pap (FPGA Zoomspas), a Mr. FPGA mag fejlesztője is részt vesz, és megerősítette, hogy a ModRetro 4K60 (4K@60 fps) képfrissítést tud. Korábban csak az Analog 3D kapcsán beszéltek ilyen felbontásról, de most a verseny kiéleződött, hiszen az M64 technológiai szinten is kihívóként lép fel.
Felmerül a kérdés, hogy a fogyasztók melyik konzol mellett döntenek majd, főként, hogy az M64 nyitott architektúrával rendelkezik, lehetőséget adva további „core”-ok futtatására. Ez azt jelenti, hogy akár más klasszikus konzolok is emulálhatók lehetnek a jövőben (például Game Boy Advance vagy PlayStation).
A videó azt is körüljárja, milyen újításokat, egyedi funkciókat kínálhat az M64 a versenytársakhoz képest, és hogyan befolyásolhatja mindez a jelenlegi foglalásokat, illetve vásárlói döntéseket. Az FPGA konzolpiac dinamikáját és egyre bővülő szereplőit is áttekinti, kiemelve a játékos közösséget érintő izgalmas fejleményeket és az előttünk álló választási lehetőségeket.