Ebben a beszélgetésben a szereplők két népszerű játékot, a Mafia: The Old Country-t és az új Battlefield-et elemzik, miközben rámutatnak arra, miért fontosak azok a „közepes” játékok, amelyek nem feltétlenül kiemelkedőek, mégis szerethetők. Felvetik, hogy a Mafia: The Old Country-hez hasonló játékoknak – még ha számos szerkezeti és játékmeneti hibával rendelkeznek is – miért lehet olyan vonzerejük, amely a lineáris, történetközpontú élményeken alapul.
A beszélgetés középpontjában az a kérdés áll, hogy vajon miért kedvelhetők az ilyen visszafogottabb, nem túl ambiciózus játékok, illetve mennyiben változott a játékosok elvárása a nagyobb, nyitott világú címek térnyerésével. A történetmesélés szerepét és a karakterek hitelességét, valamint a játék világának hangulatát is elemzik, miközben azt is boncolgatják, hogy vajon a játékosgenerációk között mennyire tér el az ilyen típusú játékok iránti érdeklődés.
A másik fő téma a Battlefield aktuális állapotának vizsgálata, amely során szó esik a játékmenet élvezhetőségéről, a közösségi reakciókról, valamint arról, hogy miként különbözik az új Battlefield és a Call of Duty egymástól, és milyen tényezők alakítják a két franchise közti rivalizálást. Ugyanitt kitérnek a fejlesztői döntések kritikus pontjaira, a játékosok elvárásaira, valamint a közösségi élmény fontosságára is.
A podcast végén többek között szóba kerül az alkotói interjú, aktuális játékélmények, filmes és sorozatos élmények, valamint az is, hogy milyen szerepet töltenek be a videojátékok életünk emlékezetes pillanataiban és kapcsolatainkban.