269 napos munkával egy különleges, meghitt hangulatú asztali játék fejlesztésének humoros és küzdelmekkel teli történetét ismerhetjük meg. Két barát – az elbeszélő és Walter – egyedi ötlete alapján egy kávézómenedzselő játékot hoznak létre, ahol macskák vendégeskednek, a játékos pedig szabadon rendezheti be a helyet, miközben a háttérben futó programként díszíti a számítógép asztalát.
A projekt elindítása nem volt zökkenőmentes: művészi kihívások, műszaki problémák és forráskorlátok egyaránt nehezítették a fejlesztést. Részletesen szó esik a pályarendszerek, tereptárgyak elhelyezésének dilemmáiról, és arról, hogyan döntöttek a vizuális stílusról. A játék készítői változatos, stílusban egyező 3D modelleket vásároltak, majd módosították azokat, hogy harmonikus látványt nyújtsanak.
Kulcsszerepet kapott a felhasználói élmény: egyszerű kezelőfelület, automatizált macskarendelések, és relaxáló háttértevékenységek, amelyek lehetővé teszik a játékos számára, hogy csak figyelje, ahogy saját kávézója működik. Extra érdekességként említi a fejlesztő a rejtett animációkat, easter eggeket, valamint, hogy az egyik fő kérdés az lett: lehet-e majd simogatni a kutyát?
A fejlesztés során felmerült technikai akadályok – például a 3D-s átlátszó háttér hiánya Unity-ben vagy a Steam borító elkészíttetése – izgalmas történeteket szülnek. A videó feszegeti a független játékkészítők fő problémáit is, mint a marketing, amely akár a teljes projekt jövőjét is veszélybe sodorhatja. Kiemelt kérdések maradnak fenn: hogyan lehet sikeresen eljuttatni egy ilyen játékot a kívánt közönséghez, hogyan lehet egyedivé, mégis vonzóvá tenni egy egyszerűnek induló ötletet?