Kojima Hideo, a neves videojáték-fejlesztő, saját munkáját és gondolkodását mutatja be különböző személyes és szakmai kérdések mentén. Szóba kerülnek azok a tényezők, amelyek szerinte igazán jó játékká tesznek egy alkotást, valamint a játékvilágok létrehozásának kreatív folyamata.
Érdekes betekintést nyújt abba, hogy miként kombinálja az elmélyült kutatást, az önképzést, valamint a játékos élmény fontosságát, miközben saját „legjobb művét” mindig az utolsó befejezett játékában látja megtestesülni.
Felmerül a kérdés, milyen játékmechanikák és világépítési szempontok inspirálják, hogyan kezeli a játékfejlesztés minden aspektusát személyesen, és melyek azok a filmek, filmes alkotók, valamint egyéb művészeti hatások, amelyek a legnagyobb befolyást gyakorolták rá.
A beszélgetés felvillantja, hogyan látja a technológiai fejlődést a videojátékok terén, különösen a VR és AR kapcsán, illetve hogy szerinte milyen személyes képességek és motivációk szükségesek ahhoz, hogy valakiből jó játékfejlesztő váljon.
Kojima példaképeket és meghatározó élményeit is megosztja, valamint azt, hogy miként merít inspirációt mindennapi életéből, és tanácsokat ad azoknak, akik a kreativitás világában keresik az útjukat.










