A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Kis fejlesztések a Donkey Kong Bonanza még jobbá tételéhez

Zeon a Nintendo Life-tól összegyűjti, milyen apró fejlesztésekkel lehetne még jobbá tenni a frissen megjelent Donkey Kong Bonanza élményét.

Zeon, a Nintendo Life szerkesztője, friss élményeit osztja meg a Donkey Kong Bonanza játékkal kapcsolatban, ahol számos ötlettel és észrevétellel áll elő annak érdekében, hogy a játékélmény még teljesebb lehessen.

Az egyik visszatérő téma a képernyőn megjelenő információk mennyisége, illetve az, hogy egy fejlettebb, opcionális ‘pro HUD’ sokat segítene a letisztultabb élményben. Zeon a játék fotómódjának hiányát is említi, amely szerinte további lehetőségeket teremtene a kreatív játékosoknak.

Szóba kerül Cranky Kong is, akinek megjelenése és humora kevésbé változatos a korábbi Donkey Kong játékokhoz képest, ami számára csalódást okozott. Emellett felveti, hogy Diddy Kong háttérbe szorult szerepe, vagy legalább egy Diddy-jelmez is emelhetné a játék színvonalát, Pauline karakteréhez hasonlóan.

Az egyéb javaslatok között szerepel a főellenfél elleni visszatérési lehetőség egyszerűsítése, valamint a checkpoint rendszer finomhangolása. A videó gondolatébresztőként szolgál arra vonatkozóan, hogyan lehetne egy sikeres játékból még többet kihozni néhány apró, átgondolt változtatással.