Ebben a videóban a Kirby’s Return to Dreamland játék kulisszatitkait ismerhetjük meg úgy, hogy a készítő kamerát visz a pálya határain túlra. Meglepő részletek derülnek ki például arról, hogyan modellezték meg a háttérben lévő elemeket, karaktereket és tereptárgyakat – sokszor takarékossági okokból csak annyira dolgozták ki őket, amennyit a játékos látni fog.
A néző betekintést nyerhet abba, hogy milyen trükkökkel éltek a fejlesztők, például hogyan spóroltak processzoridőt azzal, hogy bizonyos objektumok, például a háttérben lévő bolygók vagy karakterek, csak félig vannak kidolgozva. A videó rávilágít a 3D modellezés kreatív megoldásaira, például arra, hogy egy-egy karakter testrésze vagy tárgyak rejtett részei mennyire eltérnek az elvártól.
Külön érdekesség, ahogyan bemutatásra kerülnek az animációk hátterei, a játék különböző minijáték-pályái, a fő ellenségek, vagy akár az in-game sötétség textúrái is. Felvetődnek olyan kérdések, hogy milyen megfontolásból egyes területek és modellek részletesek hátulról, mások viszont durván levágottak vagy laposak.
A szerző nemcsak a játék világának fizikai felépítését és optimalizálását vizsgálja, hanem elmagyarázza azt is, hogy a háttérművészek milyen aprólékos munkát végeztek, illetve hogy a fejlesztők milyen kompromisszumokat kötöttek a technikai korlátok miatt.