Egy várva várt játék, a Hollow Knight Silksong megjelenése hatalmas forgalmat generált a Steam felületén, aminek következtében a digitális áruház rövid időre működésképtelenné vált. Érdekes paradoxon, hogy egy virtuális terméknél is kialakulhat készlethiány, miközben egyes ügyes vásárlók más platformokon még sikerrel jártak.
A műsor során felmerülnek olyan kérdések, mint: hogyan képes egy játék vagy egy technológiai újdonság ilyen mértékben túlterhelni egy ekkora platformot, és vajon hogyan reagálnak erre a fejlesztők, kiadók, valamint a felhasználók. A tech hírek sorában szó esik a Valve új bejegyzett védjegyéről, a Steamframe-ről, valamint a gyanú szerint érkező Decker VR headsetről és annak kiegészítőiről is, amelyek újabb kérdéseket vetnek fel a virtuális valóság fejlődésével kapcsolatban.
Nem maradhatnak ki az aktuális hardverpiaci nehézségek sem: az Nvidia és AMD chipek iránti kínai kereslet, amerikai szabályozások, valamint az, hogy mennyire befolyásolja a geopolitika a modern technológia piacát. Érdekfeszítő az is, hogyan próbál mindenki lépést tartani a legújabb fejlesztésekkel a mobiltelefonok, tabletek és gaming kézikonzolok piacán, például a Samsung, Lenovo vagy Asus termékeivel.
Az epizód néhány könnyedebb témára is kitér: például a fülhallgatók párosítására szolgáló újdonságokra, vagy arra az érdekességre, hogy 15 év kellett ahhoz, hogy az Instagram végre iPadre is natív felületet kapjon. Emellett szó esik egy nagyszabású illegális sportstreaming oldal elleni fellépésről, amely a digitális jogvédelem újabb fejezete.