Három különleges indie horrorjáték kerül bemutatásra: a Proximate, a Without a Dawn és a Dead Letter Department, amelyek mindegyike három órás, hátborzongató utazást kínál a digitális szorongások világában. A Proximate-ban egy víz alatti komplexumban bolyongunk, miközben kizárólag egy fejre erősített számítógép – a SONA visor – torzított érzékelésére hagyatkozunk. Az eszköz csak tárgyakat, távolságokat és azok felismerési valószínűségét közli, kizárva minden emberi kontextust és atmoszférát. Különösen érdekes, hogy a technológia mennyire képes elidegeníteni az embert attól, ami körülveszi.
A Without a Dawn egészen új esztétikai élményt nyújt: a képek számsorokból, három szín rétegeiből épülnek fel, és a játék fókusza az álom és ébrenlét határán lebegő, zaklatott tudat félelmein van. A főhősnőt megmagyarázhatatlan, ismétlődően támadó hangok és rejtélyes alakok kísértik, miközben minden szinten a minták, összefüggések és az értelmezés keresése válik központi témává. Kérdések merülnek fel az identitás, a valóság határai és az emberi érzékelés megbízhatósága kapcsán.
A Dead Letter Department titokzatos postai központjába kalauzol, ahol a játékos monoton munkát végez: kézzel olvashatatlan leveleket ír át számítógépbe, amit automatizált rendszerek nem tudtak feldolgozni. A sötét, nyomasztó munkahely és az egyre különösebbé váló levelek mellett az ismétlődő címzettek és furcsa üzenetek egy hamisítatlan paranoia-érzetet alakítanak ki. Mennyire befolyásol minket a szoftver, hogyan érzékeljük és dolgozzuk fel a minket elárasztó információt? A játék sorra veti fel a technológia és a személyes határok összemosódásával kapcsolatos dilemmákat.