Hamburg esős városából jelentkezik a fejlesztő, aki három héten keresztül dolgozik a Homegrown nevű játék új funkcióján: a termelői piac bevezetésén. Az aktualitások mellett bemutatásra kerül, hogyan hozza létre a programban az évszakokkal és a napok váltakozásával összhangban működő heti piacot, amely csak vasárnaponként nyílik meg a játékosok előtt.
Részletesen végigvezet a folyamaton, amelyben először a játékon belüli idő és napok rendszere, majd a piaci napra jellemző látványvilág – például zászlók, lufik és bódék – kidolgozása kap hangsúlyt. Megemlíti a Blenderben használt ruhafizikai effekteket és azt, hogy hogyan változik a város arculata a piacok alkalmával.
A programozási részletek során megismerhetjük, miként lehet saját standot vásárolni és fejleszteni, illetve hogyan válik lehetővé a termények piaci eladása. Az árképzés és a kereslet dinamikája mellett azt is felveti, hogy mely növényeket érdemes eladni, milyen egyszerűsítéseket alkalmaz az árusítási rendszerben, és hogyan oldja meg az értesítések megjelenítését a felhasználó számára.
Külön kitér a készpénzes és áruforgalmi folyamatokra is, például hogy a piac végén egy gyűjtőládába kerül minden el nem adott portéka és a hozzá tartozó pénz. A fejlesztés több iterációban zajlik, így számos további ötlet és jövőbeni bővítés (például standfejlesztés, érdekesebb gazdasági rendszer) is felmerül. A fejlesztő informális hangulatban számol be kihívásokról és tervezési döntésekről, miközben betekintést enged a kreatív játékfejlesztés háttérmunkájába.